MENU SLUITEN

CTO Zuid

Kompas voor topsporters

Als topsport organisatie wil je dat er zo veel mogelijk geld direct naar topsport gaat. Toch is het ook voor dit soort organisaties van wezenlijk belang om zich goed te profileren en stakeholders te laten zien wat CTO Eindhoven doet. En omdat CTO Eindhoven een sportbolwerk aan het worden is met samenwerkingen in heel Zuid-Nederland hebben we de naam veranderd in CTO Zuid. Dit is gepaard gegaan met een aangescherpte positionering en een volledige restyling van logo en huisstijl.

CTO Zuid geeft op een pionierende en ondernemende manier richting aan ambities van topsporters. In alle communicatie staat het kompas centraal dat toepasselijk wijst naar het Zuiden.

Kort nadat we de website en alle huisstijlitems voor CTO hadden opgeleverd, kwam het nieuws dat ze een intensieve samenwerking aangingen met TeamNL. Hierdoor moesten het logo, website en alle andere items opnieuw gebrand worden. Tevens was dit de lancering van de technologische Social Wall en werd het interactieve menu op de website in gebruik genomen.

 

Tags
Merkontwikkeling, Rebranding, Storytelling, Infographic, Social Wall & Webdesign