MENU SLUITEN

 

 

Al meer dan 50 jaar zetten Media Outlaws en DimCoppen merken in de markt. Daardoor is er in onze organisaties veel kennis en expertise opgebouwd op het gebied van marketing, communicatie, online en design. We delen onze kennis en we gaan er graag een gesprek over aan.

Inspireren, kennis delen en netwerken. Dat is BrandSchool, de plek waar merken sterker worden.

After movie

Inschrijven

Reserveer hier je gratis plek voor deze BrandSchool Breakfast kennissessie!

BrandSchool Breakfast #4

Inspireren, kennis delen en netwerken

Thema

Het fundament voor klantbeleving

Sprekers

UX-expert Oscar Smeulders neemt je mee in de basis van UX met direct toepasbare tips.

Pim van de Wiel en Gerda van Galen van ons online team laten zien waarom persona’s belangrijk zijn voor een succesvolle contentstrategie.

Sanne Geurts, marketingmanager bij Sif, vertelt hoe persona’s en UX succesvol bij Sif worden toegepast.

Gerda van Galen – Content Marketeer DimCoppen
Gerda van GalenGerda is cum laude afgestudeerd aan de Universiteit Groningen en schrijfster van het boek ‘zakelijk vloggen voor dummies’. Dit jaar verschijnt haar nieuwste boek ‘Videomarketing voor dummies’.

Gerda zal vanuit haar expertise de content strategie belichten en samen met Roel insights geven in marketing automation en de manier waarop je dit effectief kunt inzetten.

Lees hier het interview met Gerda.

Pim van de Wiel – Strategy & Consultancy DimCoppen

Pim van de Wiel

Pim is een ondernemend type. Hij richtte in het verleden spraakmakende communicatiebedrijven op: Exit Communicatie, Exitable en Ketjapp. Verstand van communicatie én ondernemen dus. Hij ziet kansen voor uw onderneming en geeft die concreet vorm. Hij durft groot te denken. In business en in kunst. Want naast plannen voor ‘big business’ creëert hij ook grote schilderijen.

Pim en Gerda zullen laten zien waarom persona’s belangrijk zijn voor een succesvolle content strategie.

Waar gaan we het over hebben?

Tijdens de presentatie zal worden ingegaan op vragen zoals:

  • Wat is de meerwaarde van UX?
  • Hoe zet je persona’s en UX succesvol in?
  • Hoe analyseer je gebruikerservaringen, -wensen en -knelpunten middels het opzetten en uitvoeren van user experience tests?
  • Hoe stel je verbeteringsplannen op gericht op de customer journey?
  • Hoe draagt UX actief bij aan conversie-optimalisatie en het genereren van leads?

Datum en locatie

Donderdag 22 november 2018

ECI Cultuurfabriek Roermond
ECI 13
6041 MA Roermond

8.00-10.00 uur

 

Donderdag 13 december 2018

SX-Gebouw Eindhoven
Grand Café De Stip
Torenallee 3
5617 BA Eindhoven

7.30-10.00 uur

Programma

Eindhoven

07.30 uur
Walking Breakfast

 

08.00 uur
Presentatie

 

09.15 uur
Netwerken en verbinden

 

10.00 uur
Back to work!

Inschrijven

Reserveer hier je gratis plek voor deze BrandSchool Breakfast kennissessie!